КОНКУРС ЖАРИЯЛАЙДЫ
Қызылорда қаласы, Ғ.Мұхамеджанов №10 мекен-жайында орналасқан «Қызылорда
облысының білім басқармасының Қызылорда қаласы бойынша білім бөлімінің «№290 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі 2024-2025 оқу
жылына конкурстық негізінде тізімде көрсетілген бос орындарға конкурс
жариялайды.
1.
Математика пәні мұғалімі – 1 орын (1 жүктеме)
2.
Орыс тілі пәні мұғалімі – 1 орын (1 жүктеме)
3.
Химия пәні мұғалімі – 1 орын (1 жүктеме)
4.
Логопед – 1 орын
5.
Бастауыш пәні мұғалімі – 2 орын (2 жүктеме)
6.
Мектепалды даярлық тобы мұғалімі – 1 орын (1
жүктеме)
7.
Музыка жетекшісі – 1 орын
8.
Педагог-ассистент – 1 орын (уақытша)
9.
Ағылшын тілі пәні мұғалімі – 1 орын (1 жүктеме)
10.
Педагог-психолог – 1 орын
Конкурс Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2012
жылғы 21 ақпандағы №57 бұйрығының (ҚР
Оқу-ағарту министрінің 15.08.2023 №259 және ҚР Премьер-Министрінің орынбасары -
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 16.08.2023 №343 бірлескен
бұйрығымен) талаптарына сәйкес жүргізіледі.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Педагогика бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу
орнынан кейінгі педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлығын
растайтын құжат, жұмыс өтіліне талап қойылмайды.
Лауазымдық
міндеттері:
* Білім беру ұйымы білім алушыларының қызығушылықтарын
анықтау, қалыптастыру және дамыту бойынша олармен жеке жұмыс процесін
ұйымдастырады. Білім алушылардың қызығушылықтарын, басқа қызығушылықтармен,
оқыту пәндерімен, тәрбие, сабақтан тыс жұмыстың бағыттарымен синтездейді.
* Басқа мамандармен бірлесіп, білім алушылардың жеке
білім беру бағдарламаларын әзірлейді, сүйемелдеуді және түзетуді жүзеге
асырады, білім алушылардың бастапқы мүмкіндіктерін, ресурстарын және
дефициттерін бағалауды ұйымдастырады.
* Білім алушылардың жеке білім беру бағдарламаларын іске
асыру тиімділігін бақылайды және бағалайды.
* Баланың мүмкіндіктері мен әлеуетін ескере отырып, оны
дамыту үшін жағдайлар ұйымдастырады, білім алушылардың табысты оқуы және
әлеуметтік бейімделуі үшін білім беру кеңістігін кеңейтеді.
* Ата-аналармен және/немесе өзге де заңды өкілдермен және
басқа мамандармен бірлесіп, жеке білім беру бағдарламаларын құру және іске
асыру үшін, білім алушыларды дамыту және әлеуметтік бейімдеу үшін білім беру
ресурстарын іздеуді жүзеге асырады.
* Білім алушылардың қызығушылықтарын анықтау,
қалыптастыру және дамыту, білім алушылардың жеке білім беру бағдарламаларын
құру,
* түзету бойынша ата-аналармен және/немесе өзге де заңды
өкілдермен өзара іс- қимыл жасасуды ұйымдастырады, олардың іске асыру барысы
мен нәтижелерін олармен талқылайды.
* Білім алушылармен (білім алушылар тобымен) әртүрлі
коммуникация технологиялары мен тәсілдерін пайдаланып, қызметті сапалы іске
асыру үшін электрондық формаларды (интернет-технологияларды) қосып, білім
алушылардың жеке білім беру қозғалысы, қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамыту
және іске асыру мәселелері бойынша ата-аналар және/немесе өзге де заңды өкілдер
үшін жеке және топтық консультациялар ұйымдастырады.
* Білім беру ортасының барлық субъектілері (жеке
оқушылармен және топпен, ата-аналармен және/немесе өзге де заңды өкілдермен,
мұғалімдермен, мамандармен, басшылықпен) арасында педагогикалық өзара іс-қимыл
жасасудың әртүрлі тәсілдерін іске асырады.
* Жеке білім беру бағдарламасын іске асыру және
коррекциялау үшін білім алушының мұғалімдермен және басқа да мамандармен өзара
іс-қимыл жасасуын ұйымдастырады, оның шығармашылық әлеуетін түрлендіруге және
қызығушылықтарын ескере отырып, сабақтан тыс әрекетке қатысуға көмектеседі.
* Кәсіби дайындық бойынша білім алушыларды білім беру
кеңістігінде дербес сүйемелдеуді ұйымдастырады, білім алушылардың кәсіби
сынақтардан өтуін іске асыру үшін серіктестер іздеуге және тартуға ықпал етеді.
* Жеке білім беру бағдарламаларын іске асыру шеңберінде
білім алушылардың даму динамикасына мониторинг жүргізеді.
* Педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына,
әдістемелік жұмыстың басқа да түрлеріне, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру,
тәрбиелік және білім беру ұйымының білім беру бағдарламасында көзделген басқа
да іс- шараларды дайындауға және өткізуге, білім алушылардың ата-аналарына
және/немесе өзге де заңды өкілдеріне әдістемелік және консультативтік көмек
ұйымдастыруға және өткізуге қатысады.
* Білім беру процесі кезінде білім алушылардың өмірі мен
денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді.
* Еңбекті қорғау, санитарлық және өрт қауіпсіздігі
қағидаларын орындайды.
* Тиісті құжаттаманы жүргізеді. Тұлғаның және оның шағын
ортасының психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін, өмір салтын
зерделейді, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің қызығушылықтары мен
қажеттіліктерін, проблемаларын, қақтығыстық жағдайларын, мінез- құлқындағы
ауытқушылықтарды анықтайды және оларға уақтылы көмек пен қолдау көрсетеді.
* Коррекциялық-педагогикалық жұмыстың міндеттерін,
формаларын, әдістерін, ЕБҚ бар баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу
тәсілдерін айқындайды, білім алушылар, тәрбиеленушілер, балалар
* тұлғасының құқықтары мен бостандықтарын қорғау және
іске асыруға көмектесу бойынша шаралар қабылдайды;
* Білім алушылар, тәрбиеленушілер, балалар мен білім беру
ұйымы, отбасы, орта, әртүрлі дәрігерлік-әлеуметтік қызметтер мамандары,
ведомстволар және әкімшілік органдар арасында делдал болды;
* Әр сатыда педагог-ассистент баланы оқыту және
әлеуметтендіру процесін бақылайды және ол туралы ата-аналарға және барлық білім
беру процесіне қатысушыларға хабарлайды, қажет болған жағдайда, балаға
мамандардан консультация алуды ұйымдастырады, ерекше білім беру қажеттіліктері
бар баламен айналысатын басқа ұйымдардың мамандарымен ынтымақтастық орнатады.
Білуге тиіс:
* Қазақстан Республикасының Конституциясын;
* Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін;
* Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Қазақстан
Республикасындағы тіл туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы»,
«Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы», «Кемтар балаларды
әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау», «Неке
(ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы», «Қазақстан Республикасында мүгедектiгi
бойынша, асыраушысынан айрылу жағдайы бойынша және жасына байланысты берiлетiн
мемлекеттiк әлеуметтiк жәрдемақылар туралы», «Арнаулы әлеуметтік қызметтер
туралы» заңдарын;
* білім беру бағыттары мен даму перспективаларын
айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерді;
* жалпы теориялық пәндердің негіздерін педагогикалық,
әдістемелік, ұйымдастырушылық-басқару міндеттерін шешу үшін қажетті көлемде;
жалпы және коррекциялық педагогика, балалар, ересектер, әлеуметтік, арнайы
психология негіздерін; қарым-қатынастар психологиясын, балалар мен
жасөспірімдердің жеке және жас ерекшеліктерін, жас физиологиясын, мектеп
гигиенасын; инклюзивті білім беру негіздерін; педагогикалық этиканы; тәрбие
жұмысының, білім алушылардың бос уақытын ұйымдастырудың теориясы мен
әдістемесін; әртүрлі жастағы білім алушылармен және олардың ата-аналарымен және
өзге де заңды өкілдерімен, жұмыс бойынша әріптестермен байланыс орнату, өз
ұстанымына сендіру, дәлелдеу әдістерін; қақтығыс жағдайлардың себептерін
диагностикалау, олардың алдын алу және шешу технологияларын; экология,
экономика, құқық, әлеуметтану негіздерін; әкімшілік, еңбек заңнамасын;
* мәтіндік редакторлармен, электрондық кестелермен,
электрондық поштамен және браузерлермен, мультимедиялық жабдықпен жұмыс істеу
негіздерін білу.
Лауазымдық
жалақысы еңбек өтілі мен біліктілік санатына байланысты.
Конкурсқа қатысу үшін тапсырылатын құжаттар:
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда
көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе
қағаз түрінде жолдайды:
1) осы
Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес
нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа
қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын
куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат
(сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу
бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс
телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Үлгілік біліктілік сипаттамаларымен
бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы
құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін
растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық
сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды
толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР
ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік
құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген)
бекітілген 075/у нысаны бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;
7) психикалық,
мінез-құлықтық бұзылушылықтары бар аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы
анықтама;
8) наркологиялық
аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама;
9) сертификаттаудан өту
нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы
туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі
педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша сертификаттау
нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератор немесе педагог-сарапшы
немесе педагог-зерттеуші немесе педагог-шебер біліктілік санатының болуы туралы
куәлікті (бар болса) немесе CELTA (Certificate in English Language Teaching to
Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to
Adults) Pass and above немесе айелтс IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе тойфл
TOEFL (іnternet Based Test (іBT)) – 60-65 балл көрсеткіші бар сертификат;
11) техникалық және
кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша
педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке
кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде екі жыл жұмыс
өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады;
12) осы
Қағидаларға 17, 18-қосымшаларға сәйкес
нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың
толтырылған бағалау парағы;
13) жұмыс орнынан
(педагог лауазымы бойынша), оқу орнынан ұсыным хат.
Осы Қағидалардың 154-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы
құжаттарды кандидатқа қайтару үшін негіз болып табылады.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру
жарияланғаннан бастап 7 (жеті) күн ішінде (2025 жылғы 12 наурыз сағ. 17.00-ге
дейін) Қызылорда облысының білім басқармасының Қызылорда қаласы бойынша білім
бөлімінің «№290 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде электрондық
немесе қағаз түрінде қабылданады.
Комиссия құжаттарды қабылдау аяқталған күннен кейін 5 (бес) жұмыс күні
ішінде кандидаттардың құжаттарының педагогтердің үлгілік біліктілік
талаптарымен бекітілген Біліктілік талаптарына сәйкестігін қарауды жүргізеді.
Конкурс Қызылорда облысы білім басқармасының Қызылорда қаласы бойынша білім
бөлімінің «№290 орта мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінде өткізіледі.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын лауазымдық міндеттері мен біліктілік талаптары туралы қосымша анықтаманы Қызылорда облысының білім басқармасының Қызылорда қаласы бойынша білім бөлімінің «№290 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі коммуналдық мемлекеттік мекемесінен алуға болады. Тел. 8(776)-961-30-40, 290_mektep@mail.ru
Мемлекеттік
білім беру
ұйымдарының бірінші
басшылары мен педагогтерін
лауазымға тағайындау,
лауазымнан босату
қағидаларына
3-қосымша
Нысан
____________________________
конкурс жариялаған
мемлекеттік орган
____________________________
/ Кандидаттың Т. А. Ә,
(бар болса)
____________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
____________________________
Нақты тұрғылықты жері,
тіркелген мекенжайы,
байланыс телефоны
Өтініш
Мені
_______________________________________________________________
(білім беру ұйымдарының
атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала\ ауыл)
____________________________________________________________________
бос/уақытша бос лауазымына
орналасуға арналған конкурсқа жіберуіңізді сұраймын.
Қазіргі кезде
_________________________________________________________
(лауазымы,
ұйымның атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала \ ауыл)
жұмыс істеймін.
Өзім туралы келесі
мәліметтерді хабарлаймын:
Білімі: жоғары немесе жоғары
оқу орнынан кейінгі, техникалық және кәсіптік
Оқу орнының атауы |
Оқу кезеңі |
Диплом бойынша мамандығы |
|
|
|
Біліктілік
санатының болуы (болған жағдайда берілген (расталған) күні):
_____________________________________________________________________
Жұмыс өтілі:
Жалпы |
Педагогикалық |
Мемлекеттік қызмет өтілі |
Мамандығы бойынша (кәсіпкерлік субъектілерінің мамандары
үшін) |
Осы білім беру ұйымында, оның ішінде атқаратын
лауазымында |
|
|
|
|
|
Мынадай жұмыс нәтижелерім
бар: ___________
Марапаттары, атақтары,
дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар
болса) __________________________________________________
"Дербес
деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының
8-бабының 1-тармағына сәйкес менің дербес деректерімді дербес деректерді өңдеу
мақсаттарына сәйкес келетін кез келген заңды тәсілдермен (фото, видео, оның
ішінде автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып немесе мұндай құралдарды
пайдаланбай дербес деректердің ақпараттық жүйелерінде пайдалану үшін) өңдеуге
келісім беремін.
Мен келісемін
____________________________________________________
(ТАӘ (бар болса)) (қолы)
"____"______________20___жыл __________ /қолы/
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
Педагог бос
немесе уақытша бос лауазымына өтілі бар кандидатты бағалау парағы
_________________________________________________________
(Тегі, аты,
әкесінің аты (бар болса))
№ |
Өлшемшарттар |
Растайтын құжат |
Балл сандары (1-ден 30-ға дейін) |
|
|
1. |
Білім деңгейі |
Білімі туралы дипломның және дипломға
қосымшаның көшірмелері |
Техникалық және кәсіптік = 1 балл Жоғары = 2 балл Жоғары үздік = 3 балл Магистр = 5 балл |
|
|
2. |
Ғылыми/академиялық дәрежесі |
Білімі туралы дипломның және дипломға
қосымшаның көшірмелері |
PHD-доктор = 10 балл Ғылым докторы = 10 балл Ғылым кандидаты = 10 балл |
|
|
3. |
Біліктілік санаты |
Куәлік, басқа құжат |
Педагог= 2 балл Педагог-модератор = 3 балл Педагог-сарапшы = 5 балл Педагог-зерттеуші = 7 балл Педагог-шебер = 10 балл Басшының үшінші біліктілік санатындағы
орынбасары = 5 балл Басшының екінші біліктілік санатындағы
орынбасары = 6 балл Басшының бірінші біліктілік санатындағы
орынбасары = 7 балл |
|
|
4. |
Әкімшілік және әдістемелік қызметтегі
жұмыс тәжірибесі |
Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін
алмастыратын басқа да құжат |
Әдіскер, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылға
дейін = 2 балл Әдіскер, лауазымдағы жұмыс өтілі екі
жылдан көп = 3 балл Директордың орынбасары, лауазымдағы
жұмыс өтілі 2 жылға дейін = 3 балл Директордың орынбасары, лауазымдағы
жұмыс өтілі екі жылдан көп = 4 балл Директор, лауазымдағы жұмыс өтілі 2
жылға дейін = 4 балл Директор, лауазымдағы жұмыс өтілі 2
жылдан көп = 5 балл |
|
|
5. |
Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы
бойынша) ұсыным хат |
Ұсыным хат (педагог лауазымы бойынша
соңғы жұмыс орнынан) |
Оң ұсыным хаттың болуы = 3 балл |
|
|
6. |
Соңғы 5 жылдағы кәсіби жетістіктерінің
көрсеткіштері |
- олимпиадалар мен конкурстар
жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары, білім алушылардың ғылыми жобалары; - олимпиадалар мен байқаулар
жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары; - мемлекеттік награда; |
1) қалалық/аудандық олимпиадалар мен
конкурстардың жеңімпаздары = 0,5 балл облыстық = 1 балл, республикалық = 2 балл,
халықаралық = 3 балл; 2) ғылыми жобалар: қалалық/аудандық = 0,5
балл, облыстық = 1 балл, республикалық = 2 балл,
халықаралық = 3 балл; 3) "Үздік педагог" конкурсына
қатысушы = 1 балл; 4) "Үздік педагог" конкурсының
жеңімпазы = 5 балл; 5) "Қазақстанның еңбек сіңірген
ұстазы" медалінің иегері = 10 балл. |
|
|
7. |
Әдістемелік қызметі |
-авторлық жұмыстары мен жарияланымдары |
ҚР ОАМ тізбесіне енген оқулықтар мен
(немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 5 балл; РОӘК тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе)
ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 2 балл; БССҚК, Scopus тізбесіне енгізілген ғылыми-зерттеу
қызметі бойынша жарияланымның болуы - 3 балл. |
|
|
8. |
Қоғамдық-педагогикалық қызметі |
Қоғамдық-педагогикалық қызметін
растайтын құжат |
тәлімгер = 0,5 балл; ӘБ басшылығы = 2 балл; екі тілде сабақ беру, орыс/қазақ = 2
балл; шетел/орыс немесе шетел/қазақ = 3 балл; үш тілде сабақ беру (қазақ, орыс, шетел) =
5 балл. |
|
|
9. |
Курсқа дайындық |
- пәндік даярлық сертификаттары; - цифрлық сауаттылық сертификаты, ҚАЗТЕСТ, IELTS; TOEFL; DELF сертификаттары; Goethe Zertifikat, "Python тілінде
бағдарламалау негіздері" бағдарламалары бойынша оқыту,
"Microsoft" Курсера жұмыстарына оқыту Халықаралық курстар: TEFL Cambridge "CELTA (Certificate in Teaching English to
Speakers of Other Languages)" CELT-P (Certificate in English Language
Teaching – Primary) DELTA (Diploma in Teaching English to
Speakers of Other Languages) CELT-S (Certificate in English Language
Teaching – Secondary) "TKT Teaching Knowledge Test" Certificate in EMI Skills (English as a
Medium of Instruction) Teacher of English to Speakers of Other
Languages (TESOL) "TESOL" Certificate in teaching English for
young learners International House Certificate in
Teaching English as a Foreign Language (IHC) IHCYLT - International House Certificate
In Teaching Young Learners and Teenagers Becoming a Better Teacher: Exploring
Professional Development Assessment for Learning: Formative
Assessment in Science and Maths Teaching Online Teaching for Educators:
Development and Delivery Educational Management Key Ideas in Mentoring Mathematics
Teachers Курсы на платформе Coursera, Futute
learn Teaching Mathematics with Technology Special Educational Needs "Developing expertise in teaching
chemistry" |
біліктілікті арттыру ұйымдары іске
асыратын білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар
бойынша біліктілікті арттыру курстары = 0,5 балл (әрқайсысы бойынша жеке) |
|
|
Барлығы: |
|
||||
*
жеңімпаздар санына қарамастан, 6-тармақта соңғы бес жылдағы олимпиадалар мен
конкурстардың әрбір деңгейі (қалалық/аудандық) бойынша 0,5 балл ескеріледі,
облыстық олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері = 1 балл, республикалық =
2 балл, халықаралық = 3 балл;
ғылыми
жобалар: қалалық/аудандық = 1 балл, облыстық - 1 балл, республикалық -2 балл,
халықаралық – тиісінше 3 балл тиісінше
республикалық олимпиадалар мен конкурстардың
жүлдегерлері = 3 балл
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
Педагогтің бос
немесе уақытша бос лауазымына өтілі жоқ кандидатты бағалау парағы
№ |
Өлшемшарттар |
Растайтын құжат |
Балл сандары (1-ден 30-ға дейін) |
1. |
Білім деңгейі |
Білімі туралы дипломның және дипломға
қосымшаның көшірмелері |
Техникалық және кәсіптік = 1 балл Техникалық және кәсіптік үздік = 2 балл Жоғары = 3 балл Магистр (педагогикалық бағыт бойынша) =
4 балл |
2. |
Ғылыми/академиялық дәрежесі |
Білімі туралы дипломның және дипломға
қосымшаның көшірмелері |
PHD-доктор = 5 балл Ғылым докторы = 5 балл Ғылым кандидаты = 5 балл |
3. |
Сертификаттаудан өту нәтижелері |
Сертификат |
50 % - 2 балл 60-80 % - 4 балл 80-100% – 6 балл |
4. |
Педагогикалық/ кәсіби практика нәтижелері |
Білімі туралы дипломға қосымша |
"3" – 2 балл "4" – 3 балл "5" – 4 балл |
5. |
Оқу орнынан ұсыным хат |
Ұсыным хат |
Оң ұсыным хаттың болуы = 3 балл |
6. |
Волонтерлік жұмысқа қатысу |
Қатысу құжаты |
1 балл |
7. |
Педагогикалық қызмет туралы жарияланымы
бар интернет бетін, әлеуметтік желіде парақшаларын жүргізу (авторлық ғылыми
жобалар, сабақтар, семинарлар) |
Сілтемелер |
1 жылға дейін -1 балл 1 жылдан 3 жылға дейін -2 балл 3 жылдан жоғары -3 балл |
8. |
Жазғы лагерьлердің жұмысына қатысу |
Қатысу құжаты |
2 балл |
9. |
Оқу орындары бойынша конкурстарға қатысу
(ғылыми жобалар, шығармашылык және т.б.) |
Қатысу құжаты |
Әрбір қатысқаны үшін 1 балл, бірақ 4
балдан аспайды |
10. |
ҚАЗТЕСТ, IELTS; TOEFL; DELF; Goethe
Zertifikat сертификаттары, "Python бағдарламаның негіздері",
"Microsoftта жұмыс істеуге үйрету" бағдарламалары бойынша оқыту Курсера Халықаралық курстар: TEFL Cambridge "CELTA (Certificate
in Teaching English to Speakers of Other Languages)" CELT-P (Certificate in English Language
Teaching – Primary) DELTA (Diploma in Teaching English to
Speakers of Other Languages) CELT-S (Certificate in English Language
Teaching – Secondary) TKT"Teaching Knowledge Test Certificate in EMI Skills (English as a
Medium of Instruction)" Teacher of English to Speakers of Other
Languages (TESOL) "TESOL" |
Сертификат |
1 балл (әрқайсына бөлек) |
Барлығы: |
|
Жаңа пікір қосу